One shape

Spenderat mest tid i Prince of Persia på sista tiden. Spelet är ärligt talat inte sådär super bra, men på något sätt så känns det lagom tillfredställande, har dock inte mycket kvar innan det är över.

WoW är inte helt bortglömt. Fortsätter att spela 2-3 random dungeons per dag ungefär, och ska så snart jag ids joina raid guildet <Darkness> så jag även kan prova på den biten av spelet igen.

Har inte lagt ner någon mer tid på att rita något "seriöst". Provade däremot på en övning jag hittade där man ska måla olika karaktärer men ändå behålla samma form. Rätt roligt.

Även skaffat boken Haarlock's Legacy - Tatterd Fates till Dark Heresy (i pdf format) som jag sitter och läser när jag har tid. Så snart blir det dags att återvända i 40K's mörka värld för "Jakes Gunner", "Zarkov" och "Hack".


Kommentarer
Postat av: Krille

2-3 dungeons om dagen. Du jobbar inte eller? =P

2010-02-01 @ 20:40:38
Postat av: Nick

2-3 Dungeons på Heroic mode nu för tiden är mindre än 1 timmes spelande :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback