War Ham

Jag är faktiskt riktigt nära att återvända till Warhammer Online inom kort. Min tid i WoW börjar kännas mer och mer som en börda där man "måste" logga in varje dag och göra sina dailys. Visst tycker jag fortfarande det är kul att levla upp nya karaktärer men även det tappar sin charm när man nu springer runt i Outland för 5:e gången.

Att återvända till WAR och deras brillianta PvP system känns för stunden mycket mer lockande. Sen gör det ju inte saken sämre att vi har ett guild att gå tillbaka till samt att Andreas införskaffat spelet. Fast det som kanske tilltalar mest är den nya
patchen 1.3.4 som kommer vilken dag som helst som medför en hel del förbättringar. För att det något ett MMO alltid behöver så är det att förbättras.

Kanske blir det dags för min Runepriest Skäggbiff att återvända till slagfältet och visa vem som är den skäggigaste lilla skrutten.

Edit: Har korigerat länken.


Kommentarer
Postat av: Krille

Inte en dum idé alls.

2010-02-25 @ 09:03:14
Postat av: Tommy Tomte

Inte för att vara sånn, men din länk pekar åt fel håll!

2010-02-25 @ 11:37:26
Postat av: Nick

Ah fugg it!

Så går det om man bloggar när man jobbar natt och har feber.. he bli bara skit...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback