Wharrgarbl

Nu har jag faktiskt tagit tag i tradera och jagat lite billiga spel. Till att börja med så har jag införskaffat en gammalt hack-n-slash spel vid namn Conan, samt det cellshadade Prince of Persia. Båda spelen fanns för under en hundring, och känns väl sådär lagom prisvärt. Finns fortfarande många andra spel som skulle vara roligare att införskaffa, men just nu kör jag en budget variant och jag är inte precis stressad över att ha alla nyheter precis när det kommer. Enda anledningen jag kan se till varför man vill ha ett spel direkt när det släpps är; 1 - Du har ingenting annat att spela eller 2 - Du tänker spela det online. Annars kan jag inte se någon anledning med att äga ett nytt spel för 6-700:- från dag 1.

WoW spelandet fortsätter dock för fullt. Dusthoof min druid får samla rep med
Sons of Hodir för att jag ska få tillgång till alla bra shoulder-enchants. Fixade reverd med dem idag, så det är en bit kvar till Exalted. Tror dock inte jag kommer slösa en massa EoT för snabb rep, däremot tror jag Sophie kommer skicka lite relics till mig. Vezzlan har kommit över lite mer tank gear och hyffsat mycket DPS gear. Han bör vara fullt duglig att tanka alla gamla heroic instancer, för jag har då 540 i Def samt drygt 30'000 i HP. Finns ju mycket man kan förbättra, men det är svårt att komma över tank gear om man inte är tank i just den instancen.

Badassian står kvar på level 76, har inte orkat göra en sista spurt med honom ännu, men det kommer nog snart. Gazbag min level 50 shaman har väl den som fått mest uppmärksamhet. En tidig dual spec har gjort det roligt att både questa och hela i instancer. Jag håller tummarna och tror att Outland kommer gå undan med honom, men tanke på att DK's som börjar där ute och det kommer vara brist på healers.



Kommentarer
Postat av: Kubbe

Ska se om jag inte kan bidra med några Relics :D, vet att det är jobbigt men man får då guld för det :P

2010-01-10 @ 04:29:19
Postat av: Krille

Eller: "Du är förbannat sugen på att spela spelet"

2010-01-10 @ 09:12:44
Postat av: Nick

Ja visst, förbannat sugen är ju också en bra orsak att köpa ett spel. Jag har bara inte varit förbannat sugen på något spel på bra länge. Mitt senaste must-have var väl Arkham Asylum.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback