Goldrush

Jag har faktiskt inte spelat Team Fortress 2 sedan Sniper/Spy uppdateringen. Jag höll mig helt borta från kriget mellan Soldier och Demoman som jag faktiskt såg fram emot då Solider är en av mina favorit klasser. Och nu är det faktiskt dags för min mest spelade klass att få sin uppgradering, nämligen Engineer.

Nu är vi bara på dag 1 gällande vad som kommer, så det enda som avslöjats är hans nya hagelbrakare. Samt att man slängt in en liten bonus. Drygt 75 spelare kommer kunna få tillgång till "The Golden Wrench", som lyckligtvis inte ger någon speltekniskt förde, utan ger bara en ny animation när man klår upp någon.

Det kanske är dags att göra sig redo för att återvända till TF2, eller?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Köpte faktiskt teh orange box för 99:- i förrgår...

Har aldrig spelat TF2, så jag skulle förmodligen bli instagibbad 9000< gånger först matchen.

Har dom noobservers?

2010-07-06 @ 13:50:35
Postat av: Nick

Nja.. finns nog inga direkta noob-servers, men det är inte särskilt svårt att komma igång med det. Ta det bara lugnt och undvik att spela Spy eller Engineer som kanske kräver att du ska kunna alla kartor som rinnande vatten så går det nog bra :)

Postat av: macce

Jag måste dra ner steam igen. Jag har inte spelat sen scout uppgraderingen ;)

2010-07-11 @ 19:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback