Civility

Märkt att jag sällan skriver något här på mina lediga helger... aja. I heglen blev det inget bus trots att jag var ledig. Hade inget färdigt äventyr till Fallen Reich, och mitt eget har jag inte hunnit skriva klart ännu. Ska väl försöka att i alla fall ha något spelbart tills nästa ledig helg, som även blir inledningen på min semester.

Blev mest tv-spel i helgen. Tog mig till sist igenom Red Dead Redemption efter att KG påpekat att jag missat det "grymma" slutet. Så jag manlde igenom de ~2 sista timmarna jag hade av spelet. Grymt spel. Grymt bra spel. Tror dock inte jag kommer sitta och jaga björn, plocka blommor och andra dumheter för achivements. Dock har jag inte testat onlineläget ännu, men det kommer.

Sen så har det blivit brutalt mycket svordomar i Street Fighter IV. Min T.Hawk karriär mötte en brutal "hadoken" vägg som jag inte rikigt lyckades ta mig förbi. Akuma har blivit min största fiende, eftersom aset kan kasta dem i luften och teleportera runt sig på marken. Så jag har börjat nöta med några alternativa kämpar. Blanka har jag åter igen upptäckt storheten med. Han har många taktiker att överraska med. Han kan både vara närgående och kasta omkring folk och hålla sig undan eldklot.

Till sist har jag manglat lite League of Legends efter senaste patchen. Spelar fortfarande främst som "tank", men har även börjat spöa folk som Jax. Spelet har fortfarande sin charm, och man kan enkelt logga in och spela en match eller två som avbrott från Xboxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback