We out

E3 är mer eller mindre över, och jag tycker det kan sammanfattas med ett stort - MEEH!

Missförstå mig rätt nu. Det var inte direkt så att jag hade stora förväntningar. Jag var fullt medveten om att det mesta skulle handla om folk som står och viftar med armarna eller snackar 3D. Microsoft gick hårt ut med sin avancerade Eye Toy maskin. Sony försökte övertyga oss om att de inte bara hade gjort en svart Wii. Och Nintendo, tja, de visade upp en rad med nya spel sam en frän ny 3D(D)S.

Känns lite som att för att förstå storheten så måste man ha varit där. Att se andra leka runt och uppleva 3D är inte detsamma som att själv göra det, uppenbarligen. Nåja, jag fick i alla fall se lite av 40K spelen - Space Marine och Dark Millenium, så för det är jag nöjd.


Kommentarer
Postat av: Krille

Bilden sammanfatter E3 väldigt bra faktiskt.

Postat av: Nick

Jepp.. Nintendo kunde lugnt presentera sina spel med alla andra försökte få folk att fatta att deras konsoler också kan spelas som ett Wii

2010-06-17 @ 14:27:02
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback