Founding father

Segt på bloggfronten. Jag skyller på det fina vädret och att Sophie har släpat ut mig i solen för att få lite färg. Jag har dock hunnit med att mangla lite mer i Street Fighter och samlat lite poäng (läs e-penis) till T.Hawk, samt att jag börjat lira lite mer Blood Bowl till datorn.

Till helgen är jag ledig, vilket innbär möjlighet till bus. Jag tänkte att vi kanske skulle kunna fortsätta med Fallen Reich i helgen. Tänkte att vi kunde ta en kväll till att skapa karaktärer, och då låta alla skapa ~3 stycken var, så att det finns några att välja mellan (eller att snabbt plocka fram när de dör).

På tal om Fallen Reich så finns det en helt underbar person att läsa om på nätet. Här får ni bara hans
Wiki artikel som innehåller en hel del godsaker. Ids du inte klicka dig vidare så länkar jag till en herre som heter Aleister Crowley och kan ses som en slags grundare till occultismen. Räkna med att hans namn kommer dyka upp någon gång.


Kommentarer
Postat av: Kubbe

Låter som en utmärkt idé, ska genast börja hitta på namn och några kontakter :D

2010-05-18 @ 17:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback