Inlägg nummer 1000

Jag hade någon slags tanke att kunna tajma in mitt 1000:e inlägg i samband med att min blogg blev 4år. Men jag var tydligen inte så pass effektiv i mitt inlägg-spammande. Bloggen började alltså den 3:e September 2006, och var mer eller mindre en wall-of-text med vad som hände mig på varje spel front. Och i samband med det så bjuder jag på lite bilder jag fyndat i arkivet. Bilderna är dock från Maj 2006, innan jag startade bloggen.







Rollspelskväll hos Mattias där KG spelledde oss genom ett World of Warcraft äventyr, följt av en brädspelskväll hemma hos mig där Kubbe lyckades vinna i Talisman. Avslutningsvis bara en totalt random bild på min tjock-tv när Shadow of the Colossus spelas igenom.

Många goda och roliga minnen, och jag hoppas vi hinner bygga på dett arkiv ytterligare. För kom ihåg:

"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing"

Kommentarer
Postat av: Tjernlund

Those were the good old days :)

2010-11-12 @ 18:00:15
Postat av: Nick

Indeed they were. Du får se till att höra av dig när du är upp till Pite nu till Jul så att vi hinner styra upp något ;)

Postat av: Tjernlund

Det ska jag absolut göra ;) Kommer bli niceee :)

2010-11-13 @ 11:18:15
Postat av: Rosen

härliga bilder.. det där var när ni bodde på punkt(husen) området va?



Jag vill också va med, men inte säkert att jag kan eller dyker upp ti nyår! We'll see!

2010-11-18 @ 01:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback