Cheerleaders on Fire!



Imorgon så släpps äntligen Blood Bowl: Legendary Edition. Allt som man saknade i första spelet är nu med. Så med andra ord är "betan" över och man kan börja spela spelet på riktigt. Enda undantaget är att Chaos Dwarfs inte fick vara med.

Och som ägare av det första spelet erbjuds man ju dessutom en saftig rabbat på detta spel, då det egentligen bara handlar om att man lagt till 12 stycken nya lag att leka med. Är dock osäker vilket lag jag ska börja leka med, finns något som lockar med alla. Norse ligger dock högt på min lista då jag aldrig spelat med deras Yeti och nya bärsärker.

Nu måste jag bara övertyga min BB spelande vänner att införskaffa detta för lite seriösa online-tuneringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback