Caught between a rock and a hard place



Jag har aldrig provat att ladda hem ett så kallat gratis-skin som är skapat av en spelare. Jag har sett att det finns en hel del snygga på leaguecrafts hemsida. Det är ju till och med så att Riot själva har använt sig av ett par av deras skin, bland annat "Fallen Morgana", "Frosted Ezreal" och "Bildgewater Katarina".

Nu senast har jag sett att Malphite fått sig ett riktigt fint skin, något jag hoppas innerligt att Riot tar sig an.

Föresten så gjorde vi ytterligare ett försök att spela ihop härom kvällen. Som vanligt så verkar vi totalt sakna teamplay då vi blev ägda mer än en gång. Vi måste fortsätta och nöta och verkligen hitta en kombination som fungerar.

Våra vinster har än så länge varit med Amumu som tank och MF som Carry. Mer hjältar med AoE efterlyses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som sagt Jag tror på ungefär följande.

Jungle Amumu.

Miss F

Annie (för Sophie är väl hygglig med henne?)

Galio och antingen

Xin Zao eller Sona.



Problemet är att jag äger bara Amumu och Sona, så måste antingen bli pro på Sona, eller så får jag sno jungle-mumu.

2010-10-15 @ 12:30:02
Postat av: Nick

En stor svaghet med att ha Amumu, Miss F, Galio och Sona i ett och samma lag är att det finns 2st som countrar dem totalt. Gragas och Janna. Både deras ulti knockar iväg och avbryter deras ulti.



I grund och botten är det där en brutalt bra setup som är svår att vinna över.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback