Angelus Invictus



Eftersom min rollspelsgrupp har begärt en 2-dagars rollspels helg så måste jag ligg i ordentligt nu. Vi har påbörjat det färdigskrivna äventyret i boken The Emperor Protects, men efter att ha läst igenom det så fann jag det ganska tråkigt. Så istället håller jag på att skriva om resterande delen av äventyret vilket tar sin lilla stund. Blir även mycket enklare att improvisera på det sättet.

Om de nu faktiskt lyckas bli klara med vad som finns kvar att göra i första uppdraget så finns det ett nytt som väntar dem på lördagen. Ett enkelt eskort uppdrag där de ska följa med en Inquisitor till en Forge World för att söka efter hennes försvunna kollega.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Låter spännande :D

2011-04-06 @ 16:21:38
Postat av: Nicke D

Verkar väldigt bra. Ska bara öppna en can of whopass på Diablodonen först.

2011-04-06 @ 19:37:11
Postat av: Viktor

Du får se det från den ljusa sidan Niclas. Nu får du hans två dagar på raken att göra livet surt för oss. :D

2011-04-06 @ 20:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback