War is everywhere



Blargh! Jag känner att Games-Workshop börjar få klorna i mig igen.. något som märkligt nog verkar hända varje vår/sommar den senaste tiden. Just nu är det extremt mycket 40K för min del. Vi rollspelar Deathwatch för fullt, och är snart en full grupp på 6 pers.

Jag har precis installerat Dawn of War 2 - Chaos Rising och nöter mig igenom kampanjen för fullt. Så säg bara till om någon vill köra co-op med mig. Samt så har jag plockat fram mitt Blood Bowl Legendary Edition i samband med att Steam hade rea på det. Kort och gott kan man säga att min dator går ganska varm nu för tiden.

Sen så är jag även i full gång med att läsa fler av Horus Heresy böckerna. Thousand Sons och Prospero Burning blev inhandlade i Skellefteå när vi var där. Och då är jag heller inte klar med boken Tales of Heresy.

Till sist så har jag äntligen sett till att få tillgång till DDS lokalen här i stan så att vi kan vara där och lira. Det betyder i sin tur att jag måste ner i källaren och leta upp alla mina figurer, vilket leder till problemet att jag inte färdigstället någon av mina två 40K armeér, vilket i sin tur leder till att jag leter runt på nätet efter bra deals, vilket leder till att jag högst troligt kommer spendera ännu mer pengar på GW's leksaker.

Funderar på att snappa upp ovanstående deal från Ebay på en Eldar styrka, vilket skulle göra min Iyanden styrka typ 95% klar.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Alla vet väl att GW offrar till Chaos-gudarna för att få folk att handla deras prylar :D

2011-04-11 @ 16:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback