Well of Souls



Är det någon som kommer ihåg det här spelet - Drakar & Demoner: Själarna Brunn ? Det var mer eller mindre en Diablo klon på svenska där man kunde axla rollen som en av 4 krigare för att rädda Ereb Altor från den diaboliske magikern.

Det här spelet verkar vara fyllt av så mycket awesome-sauce att jag tror jag dör. Jag måste verkligen tipsa er om att kolla in filmen nedan då
Piruett.se spelar igenom de första minuterna av spelet. Funderar skarpt på att plagiera idén och Livestreama det senare i veckan om jag får till det.



Kan.. inte... sluta.. skratta...

Kommentarer
Postat av: Viktor

Kommer ihåg det där spelet rätt väl. :D

2011-04-17 @ 16:29:20
Postat av: Nicke D

Aldrig sett det förut men den där Berserk Ankan är sjukt lockande. Det hamnar på införskaffningslistan.

2011-04-17 @ 16:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback