DotA 2 Championship



Valve går ut stenhårt och annonserar att vid deras första tunering så kommer det vara en prispott på $1000000. En miljijon dollar?!?! Det är helt jävla galet för en första tunering. Eftersom det är DotA 2 så kommer det ju följa alla regler från DotA. Med andra ord kommer vi så se en hel del pro-asiater om jag förståt DotA-scenen rätt.

Kommer jag dumpa LoL för DotA 2? Troligtvis inte, då jag inte är en så pass hardcore spelare ännu. Steg ett är väl att kanske prova på att spela seriöst i LoL innan man tar steget över till DotA 2. Blir det nu ett F2P spel som man väntar sig så måste jag i alla fall prova det.

Källa (Tack Tommy för tipset!)

Kommentarer
Postat av: David Erik

1 Miljon dollar är ju freakin insane. Snacka om att Valve har pengar för att köpa över alla spelare. Men jag klagar inte, jag vill nog spela Dota 2 :)

Postat av: Nick

Jag kommer nog att hoppa över till DotA2 med samma entusiasm en som just lärt sig simma vill över till den djupa delen av poolen

2011-08-02 @ 13:04:12
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback