DotA 2 - screenshots




Två stycken screen-shots på kommande Valves DotA 2 har dykt upp. Jag utgår nästan från att deras UI inte är 100% klart, för de behöver verkligen förbättras. Grafiken å andra sidan ser hur bra ut som helst. Det är nästan lite cell shadat. Inte lite "cartoony" som LoL och inte lika rörigt och plottrigt som HoN/DotA.

Sen har det börjat dyka upp
rykten om att det inte alls rör sig om ett Free-to-Play spel. Valve har aldrig sagt rakt ut att det ska vara det heller. De har bara sagt att de håller på att skapa ett F2P spel, och det mest självklara hade ju kanske varit just DotA 2. Prisuppgifterna varierar mellan 50-60$, och på en svensk sida kan man hitta det för 379:-

Inget direkt köp för min del i så fall. Kommer definitivt vänta och se vilket bemötande de får, utöver alla fanbois som kommer höja det till skyarna.


Kommentarer
Postat av: Viktor

Argh vad Doom Bringer (Lucifer) ser fet ut!



Screenshotsen luktar dock alpha eller beta version på lång väg. Ingenting ser speciellt färdigt ut utom möjligen miljön.

2011-08-14 @ 14:46:11
Postat av: Nick

Jag misstänker också att det rör sig om någon form av beta UI. Alternativt att detta är deras "default" men man har möjlighet att förändra den hur man vill.



Jag gillar i alla fall grafiken. Återstår väl att se om jag kommer att gilla spelet :)

Postat av: Yonas

Om jag inte hade testat på LoL ett tag innan hade jag nog inte tyckt om grafiken här. Ser faktiskt riktigt nice ut, ser fram emot spelet.

2011-08-15 @ 12:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback