G.I Bruce



Det fruktansvärt dåliga filmen G.I Joe ska ju faktiskt få sig en uppföljare av någon konstig anledning. Jag kan erkänna att jag faktiskt hade ett ton av dessa action figurer när jag var liten, och jag höll dem lika kära som mina He-Man och Transformers. Nu verkar det ju även som att de lägger ner lite krut på att faktiskt göra G.I Joe 2: Retalition något sånär vettig.

Självaste Bruce Willis ska vara med i rollen som... G.I Joe. Jepp. Han ska spela soldaten G.I Joe som hela enheten blir uppkallad efter. Haha. Oh lord. G.I Bruce. Vilken hjälte

Kommentarer
Postat av: Tommy Tomte

Jag trodde när jag läste titeln att det skulle handla om nån sorts militärkomedi med Bruce Cambell, inte GI-Joe med Willis.

2011-08-24 @ 13:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback