RiotOnline



Riotminds må kanske inte släppa några nya böcker på väldigt, väldigt länge. Men de har ju öppnat sin webtjänst som de kallar för RiotOnline. För 80:- får man tillgång till allt material i 90 dagar (1år kostar 260:-). Det fina är ju att jag redan har i stort sett alla böcker. Det jag egentligen behöver, och vill ha, är lite färdigskrivna äventyr så att jag inte behöver göra allt själv.

Det var faktiskt riktigt många äventyr och sagor tillgängliga på online tjänsten. Att de inte ger tillgång till Snösaga må ju vara surt, men det känns samtidigt bra att sponsra ett sånt här litet företag. Trudvang är definitivt ett alternativ när det gäller att börja något nytt rollspel.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Blir en Gerbanispräst för mig :D

2011-08-27 @ 23:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback