Spin to win



Sen senaste patchen så har både Garen och Wukong (eller Wutang som jag kallar honom) gått och blivit stora favoriter för mig. Wu fick inte direkt mycket kärlek i patchen, men hans Q har i alla fall börjat fungera som en är tänkt. Mycket tack vare denna
guide som jag fick upp ögonen för Wu.

Han gör bra i skada, är bra på att börja fighter, kan överleva och ta sig ur de flesta situationer. Han fyller helt enkelt de kriterier för en "tanky-DPS" i mina ögon, och han är framförallt rolig att spela.

Garen å andra sidan fick sig ett par fina förändringar i patchen. Bättre movement-speed med sin Q och 25 Armor/MR på sin W från level 1. Hans early game har förbättrats markant, allt gör mindre skada mot honom och man kan jaga ikapp vem som helst med ett par level 1 skor.

Än så länge har jag inte hittat vilka runor som fungerar bäst på Garen. För tillfället så kör jag stenhårt på både HP och MR, bara för att jag siktar på en snabb Warmong/Atmas kombo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback