No rest for the wicked



Jag tar en paus från LoL. På senare tid har det bara blivit mer ansträngande och mindre roligt att spela LoL. Samtidigt som att jag blivit betydligt bättre på spelet så har jag svårt för att uppskatta det på samma sätt som förut. Det känns inte lika längre acceptabelt att flumma runt och prova på nya saker. Så fort man avviker från metan/normen så blir det bara bajs av det hela.

Ska försöka komma ikapp i lite andra spel istället. Har en massa gamla spel som jag köpte på GoG, samt en hel del spel i Humble Bundle som måste spelas ut. För att inte tala om att jag vill lägga ner mer tid på Magic, läsa böcker, rollspela och rita.

Kommentarer
Postat av: Tommy Tomte

Mmm. Problemet är även att det inte bara är vi som blivit bra, utan motståndet. Möter man folk med 500+ wins som kör med halvseriösa gubbar och följer metat så blir man ägd om man själv testar nått flumm. Men jag kör normal utan draftpick för snabba matcher som inte spelar så stor roll.

2011-12-30 @ 20:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback