Dance with Dragons



Damn! Den 12:e Juli smäller det. Då släpps äntligen A Dance with Dragons som jag väntat på i ett par år. Äntligen får man följa fortsättnigen för Daenerys och Tyrion som inte var med i förra boken. Samt att Ser Barristan the Bold ska få vara med som en av huvudpersonerna.

Tror jag gjorde en förhandsbokning för ett, kanske två år sedan. Men jag är osäker. Har mailat till SF-Bok för att be dem kontrollera om min bokning finns kvar, annars blir jag nog tvungen att göra en ny. Kanske kollar med Akademi Bokhandlen i stan om de har möjlighet att ta in ett exemplar åt mig.

Är ni lika pepp som jag kan ni ju alltid läsa första kapitlet
här.

Kommentarer
Postat av: Inez

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback