Double Trouble



Var ner på stan idag och upptäckte att de körde "röjar" priser på de flesta butikerna, även Gamestop. Så det blev att Sophie förbokade nästa Might & Magic spel (tror det är nummer 6) samt att jag plockade upp ett Assassin's Creed Brotherhood samt BlazBlue Limited Edition i riktigt fint skick.

Har bara som hastigast provar på BlazBlue, och det var ungefär som jag hade väntat mig. En jävla massa mätare över hela skärmen, skrikiga karaktärer och combo attacker i alla oändlighelt. Me like. Assassin's Creed blir det dock att spela så snart jag inte har så mycket folk som hänger här. Det vill säga till hösten.

Kommentarer
Postat av: Linus

BlazBlue = fun stuff. Har det dock till PS3. Men jag är gärna på och tar en match eller två vid något kommande besök :D

2011-06-18 @ 00:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback