Kill Team - Trailer



Kubbe meddelade precis att BoW har lagt upp en trailer på det kommande Kill Team spelet. Efter att ha sett trailern är jag lite småbesviken. Det hela visade sig vara ett Arcade lir där man i bästa dungeon-crawl-hack-and-slash plöjer genom horder av fiender. Typ ett avancerat Super Smash TV. Det här betyder ju inte att det måste vara dåligt. Bara att jag hade förväntat mig en storsatsning i still med Space Marines spelet so kommer.

Kommer säkert ändå skaffa det bara för att.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Håller med, ett Kill Team i SpaceMarine anda hade varit najs.

2011-06-02 @ 22:30:21
Postat av: Linus

Som alla andra top-down survival shooters då, tänk Alien Swarm. Ändå nice med Power Sword unlock. Men nog hade jag helst sett att det var en expansion till spacemarine där man fick co-op:a som ett Kill Team (och att power sword inte var en unlock via ett annat spel). Det om något hade varit kul.

2011-06-03 @ 10:53:33
Postat av: Kubbe

Kommer bara till 360 å PS3 :(

2011-06-03 @ 15:03:23
Postat av: Nicke D

Håller med jag känner mig besviken men det är för att vi förknippar ordet kill team med Deathwatch och hur awesome roligt det är. Men samtidigt kan det bli ett alldeles förträffligt roligt lir som vi kan ha fest till.

Jag menar smash tv var och är ett fucking awesome lir!

2011-06-03 @ 15:30:20
Postat av: Kubbe

Sternguard, Vanguard, Librarian och Techmarine kommer man kunna spela som.

2011-06-03 @ 16:20:04
Postat av: Linus

Techmarine awesomeness! Undrar föresten om man kan få critical warp fails som Librarian? :P



Beroende på prissättning så lär det nog garanterat bli ett köp. Är det 120kr som de flesta andra större PSN / XBLA spel så är det insta-get.

2011-06-05 @ 00:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback