Orianna



Provade på nya hjälten Orianna idag som hastigast. Ganska svårt att jämnföra henne med någon annan i spelet, det närmaste är väl Lux. Fast Orianna har absolut större potential som support i förhållande till ren AP carry. Hon har däremot en underbar harass i början av spelet och kan farma rätt bra i mitten. Svagheten ligger väl i att hon inte riktigt kan pumpa ut den nödvändiga skadan om det blir ett långdraget spel.

Som support fungerar hon betydligt bättre då kan nästan konstant kan skydda lagets carry med sin boll, samt göra en effektiv AoE Slow och om det krävs kan hon kasta runt folk i striden som Gragas/Janna. Av det lilla jag provade så var hon extremt underhållande att spela.

Kommentarer
Postat av: Linus

Det där om skada vet jag inte. Jag mötte en. Orianna som kastade omkring sin boll som en studsboll och fullkomligen åt sönder vårat lag. Iom att jag inte spelat henne ännu så vet jag inte hur hon skalar på AP eller hur hennes cooldowns är, men från vad jag sett så verkar hon då kunna hålla igång hela tiden och dela ut skada som bara den. Kommer nog köpa hon i helgen då jag fått tillräckligt med IP

2011-06-03 @ 11:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback