Call of Duty - Elite



Jesus-titty-fucking-christ! Det verkar som att Acitvision tänker göra det folk trodde tidigare var omöjligt. De tänker lägga till en premuneration på kommade Call of Duty spel(!). Lyckligtvis gäller detta inte för alla som nu vill spela denna smörja, utan för de som är riktigt hardcore-fans av serien.

Tjänsten kommer kallas för "Call of Duty Elite" och erbjuder kartor och annat nedladdningsbart material som vi är vana att betala för om vi nu känner att det är nödvändigt. Ärligt talat är jag inte ett dugg brydd om att detta händer i CoD serien. Däremot talar de så jävla varmt om denna idé och säger att det här är framtiden för spelindustrin.

Jag vet inte riktigt hur jag känner inför att behöva köpa ett spel för 500:-, sedan betala för mitt Xbox Live Gold för typ 60:- (per månad) för att sedan betala ytterligare 90:- för en skabbig online tjänst. Tyvärr kommer det nog bli så inom något år. Lyckas Acitvision med det här så är det ju bara en tidsfråga innan andra företag hoppar på samma penga tåg.

Länk till artikeln

Kommentarer
Postat av: Linus

Do not want :(



Hoppas bara att detta barkar så in i helvete, så slipper man att idén får fäste och eventuellt kontaminerar andra spel.

2011-05-31 @ 16:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback