State of things



Har inte fått mycket gjort de senaste dagarna. Varit fullt upp på jobbet med långa och många arbetsdagar.

Enslaved har jag inte rört på flera dagar, helt enkelt inte kännt för att sitta och spela Xbox. Så pass att jag inte ens varit och hämtat upp mitt förbokade Arkham City eller att jag ens dragit hem patchen till Space Marines. Saknar helt enkelt ork och lust till det.

Dock har jag äntligen funnit lite motivation till att börja läsa igen, så jag har hunnit ta mig en bit in i boken jag lånade av Viktor -
The name of the Wind. Kanske inte direkt GRRM material, men inte långt därifrån. Uppskattar den verkligen än så länge. Och är det som Viktor säger så kommer den bara att bli bättre.

I LoL har jag försökt att nöta lite Ranked med Sophie och Marcus. Har pendlar som en jojo mellan förluster och vinster. Det känns hela tiden som att man tar två steg framåt och tre steg bakåt. Enda positiva jag kan säga är att jag blivit en lite bättre spelare, även om jag fortfarande gör en del misstag.

Och till helgen så fortsätter vi att rollspela Shadowrun. Blir dock bara med den ena gruppen då Linus åkt bort i sju dagar, och att spela med 2 personer är inte att föredra med tanke på det kommande uppdraget upplägg.

Ska försöka få upp motivationen och energin för att posta lite mer nördigheter i veckan. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nicke D

Lugn jag tar bra hand om ditt ex av arkham city:)

2011-10-31 @ 20:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback