The Harrowing



The Harrowing (Halloween) är på gång i League of Legends. Det innebär i sin tur ett par skins under en begränsad period, vilket i sin tur brukar betyda en lättare plånbok. Fast kanske ändå inte.

I år är det bara Blitzcrank, Annie, Nidalee och Nocturne som får sig exklusiva skins. Funderar lite på att kanske köpa Nocturne eftersom jag spelar honom relativt regelbundet, samt att jag velat ha ett skin till honom rätt länge.

Kan också avslöja att det har dykt upp splash-art på Graves kommande skin. Vet inte vad de kommer att kallas, men jag tycker att
denna påminner om Cable och denna om Kirk Lazarus (från Tropic Thunder).

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Nocturne å Annie såg ju klart coolast ut.

2011-10-18 @ 18:11:24
Postat av: Linus

Blitzcrank säger jag bara :D

2011-10-18 @ 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback