Cover is for the weak



Det har blivit en hel del multiplayer för min del de senaste dagarna. Har tagit mig till level 37 (av 41 möjliga) och låst upp det mesta. Saknar dock de riktigt bästa "perks" som går att få till några vapen.

Tactical Marine har väl blivit min favorit roll. Bolter eller Strombolter tillsammans med alla möjliga granat-uppgraderingar har gett mig en hel del kills. Sen om man verkligen vill få sin exp mätare att skjuta i höjden är det ju bara att spela en Assult Marine med "Final Vengance", som gör att du exploderar efter att du blivit dödad. Dyk in på en punkt, kasta granater, svinga ditt vapen, profit!

Devastator är väl den klass som jag spelat minst med. Plasma kanonen kan vara riktigt skön, men jag tycker det är jobbigt att inte vara lika mobil som de övriga klasserna. Ska försöka att maxa min level så att jag med gott samvete kan lägga spelet på hyllan när Gears of War 3 kommer.

Kommentarer
Postat av: 8bitNinja

Vi kan boosta de sista killsen på vapnen om du vill (tänk pistoler), funkar utmärkt i Player Matches uppenbarligen XD

Postat av: Nick

Fuck yeah! Jobbar i helgen dock, men det kanske hinns med lite ändå :)

2011-09-16 @ 09:59:20
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback