Virus warning!

Drog på mig ett otäckt virus igår. . . på min dator. Fick det i samband med att jag skulle göra en uppdatering av VocieMix för att ta mig ut på Vent och kolla att det funka. Helt plötsligt så har jag Antivir XP08 på min dator som är ett falskt antivirus program som konstant bombar mig med pop-ups och ger mig en falsk blue-screen med en massa varningsmeddelanden. Varken Avast! eller Spybot - Search and Destrory kan göra något åt problemet. Eller visst, programet plockas bort men dyker upp vid varje omstart vilket är väldigt irriterande. Nu blir det högst troligt en formatering så jag blir av med all skit tills WAR dyker upp om några veckor.



Update: Nu är datorn formaterad och redo för ett nytt liv. Fortfarande osäker på vars viruset kom ifrån, men jag ska undvika alla små extra program tills vidare. Får dock inte igång MSN pga service pack 2 och andra småsaker som irriterar. Nåja, huvudsaken att jag kan spela Team Fortress nu när updaten kommer.

Update 2: Får detta fel när jag försöker starta TF2. . . förslag?


Kommentarer
Postat av: Kristoffer "Omnissiah" GustafsonKr

WTF fixa MSN pronto!

Postat av: Kristoffer "Omnissiah" GustafsonKr

Jag har ett förslag som kanske är nått du ej vill höra ^^ Play the god damn 360 version instead ^^

2008-08-19 @ 18:15:58
URL: http://thenoobschoolbus.blogg.se/
Postat av: Nick

Dude, that's not an option ^^

Alla asgrymma kartor och updates finns ju bara till PC, ett helt annat och bättre spel ju ^^

Nåja, jag får väl sitta och sura vid 360n tills WAR kommer.

2008-08-19 @ 21:41:04
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback