Flexing my gear

Nu har man äntligen tagit tag i lite saker på spelfronten och gjort en beställning från Webhallen på drygt 4000:-. I det kalaset finns Rock Band, Devil May Cry 4, Aion -Tower of Eternity och 2st kopior av Warhammer Online. Klart att det dröjer innan de flesta spelen dyker upp, men att ha allting klart och betalt känns bra.

På grund av alla mina nattskift jag fått på sista tiden har jag börjat fundera på att införskaffa lite fler spel till Sophies DS. Just nu så spelas det ju inte så mycket på den, och många bra spel finns att få i 100-200 kronors klassen. Bland annat Castlevania spelen, rätt många mediokra rollspel och ett några plattform som kan vara underhållande.

Team Fortress 2 har fått lite uppdateringar, i alla fall till PC. Kartan Gravelpit ska ha fått bort sina buggar, och kartan Well går nu att spela som "capture the flag" vilket gör den betydligt roligare än vad den varit tidigare.

Lyckades dessutom hitta ett nytt exemplar av brädspelet DungeonQuest i nyskick på Tradera. Jag postade en bild på den tidigare i bloggen och sa att den snart skulle finnas i min samling. Men jag missade att vara med och bjuda i slutminuterna och förlorade med några ynka kronor. Det ska inte få hända igen!

Har lånat ut lite 360 spel till Kim, bland annat Mass Effect, Eternal Sonata, Dead Rising och Assassins Creed. Fick det här SMS:et av Kim efter att han spelat det sistnämnda. "Alltså. Okej, jag kan ta att varenda jävel förutom huvudpersonen bryter på arabiska, men minnen lagrade i dna som spelas upp i 3-d. Vad fan! Vilket jävla mumbo-jumbo!".

Nu ska jag fortsätta grinda honor i BG's så jag kan stå och flexa med mitt epic gear i Thuder Bluff.

image162

Kommentarer
Postat av: Edvard

Sköna gobben! BLOGGA!

2008-02-03 @ 23:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback