This is madness...

Någon där uppe hatar mig verkligen. Saker och ting kan inte bli så mycket värre. Jag menar först börjar man samla på sig ett litet spelarkiv till sin PC som man nyligen lärt sig älska, då bestämmer sig grafikortet att bli överhettat och orsaka kaos och elände i allt man försöker spela. Sen när man blivit så pass less allt strul med PC så tänker man återvända till 360 för att ta igen all förlorad tid, man förnyar sin tid hos Live och man laddar även hem Pirates från gamla Xboxen, vad får man som svar 2 dagar senare? Jo, se bilden nedan så förstår ni nog snart vad jag bevittnar i mitt vardagsrum.

image188

För att göra allting bara en gnutta värre så har jag även dragit på mig influensan. Halsen är fylld med slem som skulle göra farfar Nurgle orolig, för att inte tala om vad min näsa just nu håller på att producera. Eller vänta, jag kan nog göra allting lite värre. Jag ska börja jobba ännu mer på mitt jobb då VD'n fått reda på att vi inte jobbar de timmar vi ska i veckan, tjoho! Mer arbete och mindre fritid!

Okej, nu tänker jag seriöst gå till köket för att hämta det som finns kvar av helgens sprit.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

:( krya på dej...

2008-03-03 @ 22:30:04
Postat av: Krille

Livet är bra hårt.

2008-03-03 @ 23:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback