Chaos in the Old World

Sjukt trött och utmattad just nu. Av någon dum anledning har jag tagit på mig jobb en av mina få lediga dagar. Vilket betyder att jag jobbat 9 dagar i rad. Kanske ett jävla I-lands problem, men ändå ett problem för mig. Sen så har min digitalkamera fått för sig att sluta fungera, vilket ställt till problem för min skäggiga uppdatering. Ska prova att mata den med nya batterier och om det gör någon nytta. Om inte annat så blir det att låta bli att raka sig en dag extra för varje dag en uppdatering uteblir...

I Team Fortress 2 fick spelarna till slut som dom ville och man kan du skaffa alla nya vapen via achivments också. Fast trots att man har alla items är det svårt att hitta underhållande matcher där inte majoriteten spelar Sniper/Spy. Jag får helt enkelt avvakta ett par veckor tills det har lugnat ner sig.

Fick en länk av KG som visar att Fantasy Flight Games tillverkat ett nytt Warhammer inspirerat brädspel. Denna gång heter det
Chaos in the Old World och man tar rollen som en av de fyra Kaos gudarna som mål att sabba för de andra. Men som alltid med FFG kan man inte vänta sig något annat än ett extremt välgjort spel.

Till slut kan jag äntligen meddela att jag fått hem min Wacom Intuos4 ritbräda. Har suttit och lekt med den som ett litet barn på julafton, men det är grymt mycket man måste lära sig. Inte minnst om man ska arbete med photoshop dessutom. Jag ska försöka få upp någon inom en snar framtid på sidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback