Lulz will be had

Nu har jag haft tillräckligt med ledighet från mitt lilla bloggande. Dags att börja om med alla nördigheter på nytt. Det har ju inte blivit särskilt mycket ledighet under jul/nyår för min del. Spenderat mest tid på jobbet faktiskt. De få lediga dagar jag haft har jag varit med Sophie... och spelat WoW.

Nu när jag maxat min Druid och Death Knight (samt gearat upp dem hyfsat mycket) har jag påbörjat min Shaman lite blygsamt. Har fortfarande knappt rört min Rogue sen jag tog lvl 76, men även har lär väl nå 80 inom en snar framtid. Sophie har även hon lyckats få upp sin första karaktär till 80, som är en Troll Shaman. Så nu spelar vi en massa heroic dungeons tillsammans med Kubbe, Macce, Stefan och inom en snar framtid även Mats.

Ärligt talat så börjar jag känna mig lite mättad på WoW, så jag håller på att skumma tradera efter gamla guldklimpar som jag aldrig införskaffat. Under hela 2009 så har jag bara köpt 5-6 spel till min Xbox, vilket inte alls är särskilt mycket. Att hitta Bioshock, Resident Evil 5, Prototype och liknande spel kan väl inte vara allt för svårt.

Dessutom har jag hört att 2010 ska bli ett bra spelår...


Kommentarer
Postat av: Krille

Top tip: Darksiders till 360. Check it out.

2010-01-05 @ 13:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback