Douche-man

Som allt annat här i livet behöver även Spider-man en reboot av sin film serie. Jakten efter en ny Peter Parker är i full gång, och FilmDrunk har tagit fram en lista på de 5... 6... personerna som finns kvar efter den senaste gallringen. Ett gäng med brats i skitigt hår, som alla gjort små roller i diverse filmer och serier.

Den enda jag kan säga något om här killen nere till vänster, Josch Hutcherson som varit med i "Bridge To Terabithia" som jag uppskattade. Inte för att jag egentligen tycker att Spider-man serien behöver en reboot, men samtidigt kan man inte fortsätta med ful-Toby.

Bra eller Anus?


Kommentarer
Postat av: Trrr

Om de promt måste göra det vore väl Josh bäst... Hans aggressionsproblem i Cirque du Freak skrämde nästan skiten ur mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback