Guldfiskar har också sex

Som ni kanske har märkt så håller jag inte den här bloggen lika uppdaterad som jag en gång gjorde. Sanningen är den att jag för det mesta passade på att blogga på jobbet då det var lugna stunder och jag hade tid att slö surfa. Nu har jag betydligt mer att göra om dagarna att jag har svår att finna tid för bloggen.

Jag har å andra sidan ett annat blogg projekt på ritbordet. Jag har länge surrat om att jag vill göra någon form av webcomic, och har nu även bestämt mig för att påbörja ett sådant projekt. Ni lär ju märka när jag är redo att ge ut den sidan.

I övrigt så händer det inte så mycket på nörd-fronten för min del. Har blivit en del LoL-spelande med gänget. Vi har till och med startat igång en klan vid namn "Guldfiskar har också sex" som vi flummat runt med.

Varken Warmachine, Rollspel eller brädspel körs regelbundet längre. Orken och motivationen finns helt enkelt inte där för tillfället. Men det kommer väl.

Däremot har jag läst en förbannat stor drös med böcker sen i julas, och jag kan säga att allt som Brandon Sanderson rör vid blir till guld. Är ni sugen på fantasy av något slag så är det bara att plocka upp vilken bok som helst som han har skrivit.

Och till sist så måste jag krypa till korset och erkänna att jag är tillbaka i mitt första MMO sen jag lämnade Warhammer online och svor att aldrig återvända. Mitt nya online-hem stavas TERA, eftersom Sophie och alla andra som jag spelar onlinespel med beslutade sig för att starta en guild där så kunde jag helt enkelt inte låta bli.

Full Frontal Nerdity kommer inte att gå i graven, men ni kan inte räkna med att det kommer vara särsklit aktiv heller.


Kommentarer
Postat av: Linus

Trevligt att se dig i TERA också! Baraka Lancer är för övrigt awesome. Lär nog inte se varandra så mycket ute i den stora världen i TERA (är på Essenia själv), men vi kanske hamnar med varandra i någon dungeon finder grupp.

2012-04-29 @ 13:38:34
Postat av: Nick

Tycker att du borde komma och alta på våran server ;)



Fullt ös i skajp med Lunken & c:o

Postat av: Tommy Tomte

Blir det nå Diablo 3 sen dårå?

Jag lär väl inte hinna med i samma tempo som de som kommer stornöta. Min main kommer väl snarare vara i level med de flestas alt :P

2012-04-29 @ 18:53:44
Postat av: Linus

Får skapa ett alt vid något tillfälle! Vilka klasser kör ni? Just nu är det fullt ös till level cap för mig och en massa guild-saker att lösa.



@Tommy, självklart blir det D3 också :P

2012-04-30 @ 09:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback