A Game of Iceland



En liten sneak preview över hur Jon Snows saga kommer fortsätta i A Game of Thrones serien som inleder säsong 2 i April. Känns jävligt bra att de väljer att resa till Island istället för att ställa sig i Kanada med grönskärm. Är dock lite orolig över hur de kommer att lösa vissa sekvenser där enda alternativet kommer att vara CGI. Jag vet att de inte leker med en Hollywood budget, men samtidigt har jag väldigt högt förtroende för HBO och de resuser som de redan lagt ner på serien.

Förhoppningsvid kanske serien populäritet sätter lite eld i baken på GRRM själv, så att vi kanske får en vettigt fortsättning i serien. Han är oroväckande nära att dra en Robert Jordan. Inte för att jag är orolig över att han ska hinna dö innan han blir klar. Jag är mer orolig att skalan av det som sker kommer att överskugga karaktärerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback