Cygnar Dual Force


Drog iväg våran beställning från Gamemaniacs i veckan. För min egen del blev det främst färg som jag köpte in, då de flesta av mina GW-färger har torkat ihop, och jag passade på att byta ut stora delar mot Vallejos sortiment som jag tycker har fungerat riktigt bra.

Har även börjat fundera på en 35 poängs armé att spela med, och har suttit länge med att jämnföra olika Warcasters och enheter som passar bra ihop. Det slutade dock med att jag beställade den "episka" versionen av den caster jag redan spelar med - Stryker. Och gällande mina enheter så skaffade jag de Stormblades som jag tidigare proxade, samt deras UA (Officer och Standard Bearer).



Blev inte att jag beställde ihop en fungerande 35p armé, saknar främst några ordentliga Warjacks att spela med istället för min Ironclad. Kommer att vid ett senare tillfälle utöka med både en Stormclad och karaktärs-jacken Ol'Rowdy som är särskilt anpassade för Stryker. Efter det inköpet är det nog bara att införskaffa nya enheter och jacks om man vill variera sin trupp en aning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback