Full Frontal Nerdity is no more

Som ni säkert har märkt så uppdateras inte denna blogg särskilt mycket längre. Faktum är att jag har blivit ganska less på den, samt att jag mer eller mindre slutat spela Xbox och Rollspel (som bloggen främst handlade om). Istället så har jag spenderat tiden på 2 andra blogg projekt.


http://qucas.blogspot.se

Är just vad det ser ut att vara. En sketchblogg. Jag försöker att varje vecka i alla fall lägga upp en eller två bilder som jag ritat, eller som jag håller på med. För tillfället är uppdateringarna väldigt få, men jag har en hel del projekt i photoshop på gång.


http://qucaselo.blogspot.se

Den här bloggen har jag nystartat. Den innehåller bara ett litet sommar projekt jag precis har startat i League of Legends. Jag försöker att varje dag spela minst 2 ranked solo/duo matcher. Jag försöker även att hela tiden förbättre mitt eget spel och ser över mina egna misstag. Målsättningen är att i alla fall komma över mitt gamla elo rekord som är 1445 innan sommaren är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback