Legend of Grimrock



För länge sedan så skrev jag om en litet, finskt, indie-team så höll på att utveckla en ny dungeon crawler. Och nu är det snart dags för spelet att släppas. Den 11:e April är det officella släppdatumet, men man kan redan nu förboka spelet via
GoG.

Jag har personligen väldigt lite erfarenhet av den här typen av spel. Jag var inte rikigt lika inbiten nörd i min ungdom, så jag missade alla spel i genna genre. Men jag är mer än villig att plocka upp en kopia av detta spel, om inte annat bara för att stödja utvecklarna av spelet.

Kommentarer
Postat av: Tommy Tomte

Kinda related

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120325/prova-det-svara-old-school-rollspelet-age-of-decadence

2012-03-28 @ 00:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback