Return of the Empire



Empire ser ut att få sig en liten uppgradering och utökning i sitt Warhammer sortiment. Även om jag själv har lagt ned Warhammer till fördel av Warmachine så är det kul att hålla koll på lite kommande modeller. Om inte annat bara för den nostalgiska känslan och möjligheten att bygga lite teoretiska armeér som man vet aldrig kommer få se dagens ljus.



Gripar har varit ett stort tema för Empire, och ser så ut att förbli. Väldigt väl skulpturerad Grip för en general eller trollkarl att rida på. Dock vet jag inte riktigt vad dessa "små" grip-riddare ska vara bra för. Personligen tycker jag bara att de ser ut som en parodi på sig själva.



Volkar kommer tillbaka i en ny fräsh kärra. Samt att de olika magi-skolorna verkar ha med sig sina uppfinningar. Har ingen aning om vad de kommer att kunna göra. Men jag gillar skarpt "dödsstrålen" som Luminark of Hysh (dem i mitten) använder sig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback