Cherry Blossom

Flytten smed på som tusan igår. Sophies pappa var oerhört flitigt och vi lyckades flytta i stort sett alla tunga möbler förutom bokhyllan till Munksund. Nu återstår det bara en massa småsaker att göra. Typ hämta alla kläder, hämta alla djuren, slänga allt skräp på tippen. Ska förmodligen töma resten idag då, så fort jag jobbat klart. Det känns att man bar en massa tunga saker igår. Har ont som fan i axlar och nacke.

Nästa vecka kommer antingen bli hur lung som helst eller helt hektisk. Vad jag vet så jobbar jag typ ingenting till veckan. Men Sophie åker ju till Stockholm och lämnar mig med hunden i fyra dagar(!), men jag tror det ska gå bra. Nu i den nya lägenheten är det enkelt att släppa ut henne mitt i natten.

Jag hoppas verkligen vi kan styra upp lite rollspel i helgen. Jag är ju som sagt tillgänglig mellan Onsdag och Lördag eftermiddag. Galtevår ligger i en låda och gnyr efter uppmärksamhet. Annars är jag väldigt pepp på lite Delta Green, eller bara kanske lite hederligt brädspel. Aja, ni når mig på mobilen.. kommer inte ha internet i Munksund förän 1:a December



Månadens låtval 
Cherry Blossom - Tindersticks

Ingenting klår en lång promenad i "vinter-regnet" och ha Tindersticks viskandes i mina öron. Det är nästan som att man bara måste tända en cigg och sitta inomhus och deppa medan regnet smattrar mot rutan. Har ni inte hört Cherry Blossom, eller  Tindersticks för den delen, föreslår jag att du genast gör't!

Kommentarer
Postat av: Kubbe

trevligt... är riktigt sugen på trudvang :P man kan ju alltid komma förbi å spela lite heroes of azeroth :D

2006-11-25 @ 15:10:58
Postat av: Edvard

Göött, jag hoppas på Trudvang nästa helg. Kan inte se några direkta hinder för det, både jag och KG ska hem.

2006-11-26 @ 02:54:28
Postat av: Kim

Okej, eftersom du droppar Tindersticks i bloggen kan jag inte vara arg på dig. Du är i koma för mig nu, det är ju bättre iallafall!

2006-11-26 @ 13:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback