It's just a flesh wound

Tänkte mest göra ett inlägg för att visa att bloggen inte är bortglömd. Jag har bara haft fullt upp med hund och arbete. Nu när jag fått en intensiv nattutbildning på YouCall väntar bara mer arbete.

Mitt spelande har avtagit på alla nivåer. Inte spelat tv-spel sedan Dead Rising, inte spelat rollspel på över 2 veckor, inte spelat brädspel eller kortspel... Men jag har varit duktigt på att plåga mig själv med att läsa på spelsidor och recensioner om alla spel jag vill ha i min ägo. Gears of War och Splinter Cell - Double Agent är båda spel som ligger högt upp på min "vill-ha" lista. Goodgame har dock gett mig ett nytt spel, Dragon Ball 2 - [insert crazy name]. Vet inte mycket om spelet, men jag är inte så överdrivet förtjust i det ändå.

Fortfarande riktigt sugen på att komma igång med Galtevår innan man helt glömt bort vad det handlar om. Men det är ju som sagt knepigt nu när man både har hund och jobbar nästan varje helg.

Även varit och spanat efter en ny lägenhet. Hittade idag en i Munksund som låter intressant. Hyran är nästan 1000:- lägre än den vi har idag och den är lika stor. Måste bara få tag på en bovärd som kan visa den och sedan ringa till PiteBo och kolla om man kan bli av med den nuvarande på ett snabbt sätt så man slipper de 3 månadernas uppsägningstid.

Aja.. nu måste jag fortsätta knega.. lev och må!

Kommentarer
Postat av: Krille

Gears är vackert

Postat av: Kubbe

jag vill spela trudvang NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! :P

2006-11-17 @ 21:11:50
Postat av: Edvard

Fetdeal på hyran, ni MÅSTE ju ta den.

2006-11-18 @ 13:47:22
Postat av: Nick

Nämde jag att lägenheten bara är ett stenkast från Mr.Mats ^_^

2006-11-18 @ 19:22:36
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se
Postat av: Edvard

Najsbajs, det höjer ju värdet på tomten omedelbart att bo nära mats, slå till direkt!

2006-11-19 @ 00:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback