Monday, monday

Imorgon är det måndag igen. Jag har blivit inkallad för att jobba ett morgon pass mellan 07.00 - 13.00. Det lär väl inte vara några problem att stiga upp med tanke på att Ruffa är duktig på att väcka oss vid sex tiden. Lär bli full rulle imorgon. Förutom jobbet måste man ta kontakt med PiteBo och se till att vi kan flytta så snart som möjligt, ringa veterinären och ge vovven en spruta mot valpsjukan och försöka ta sig ner till stan och lämna in ett CV på EB-Games. Det rycktas ju om att det blir en ledig tjänst där och jag byter mer än gärna bort mitt nuvarande arbete mot att få stå i en butik och snacka/sälja spel.

Vet att Kubbe också gärna vill ha det jobbet, men han får då minsan slåss mot mig om den platsen. Om inte annat kan han väl flörta med Malin och få den betyligt bättre tjänsten i Luleå.

Jag vill verkligen ha Gears of War just nu. Folk verkar helt lyriska över spelet och jag känner att jag verkligen behöver ett hjärndött-skjuta-döda-spel. Att det sedan går att spela co-op både splitscreen och över Live gör ju inte saken sämre. Måste se till att önska mig några spel i Jul eller roliga DVD-boxar för den delen.


Kommentarer
Postat av: Kubbe

självklart gör jag det :P hoppas bara att jag får det så man kan få sköna pengen :D

2006-11-19 @ 20:00:34
Postat av: Nick

Man kanske inte får skönaste pengen som butiksbiträde, men man får ju en skön personalrabbat ^_^

Du får se till att köpa ut spel till mig ifall du får jobbet ;)

Postat av: Krille

Den sköna personalrabatten är 10% och gällde visst inte på basenheter, den är alltså lika "skön" som den rabatt vi på retry får från webhallen ^^

2006-11-19 @ 20:24:01
URL: http://tonberryfellover.blogg.se
Postat av: Nick

lol! ynka 10% det var ju det sämsta jag hört :P

2006-11-19 @ 20:30:24
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se
Postat av: Kubbe

bara jag har råd med lägenheten å så + busskort så är jag nöjd :D

2006-11-19 @ 20:58:50
Postat av: Krille

Kubbe ^^ Du ska ju ha råd med mat, el och WoW också.

2006-11-19 @ 21:09:40
URL: http://tonberryfellover.blogg.se
Postat av: Nick

mat, el och WoW faller under katergorin "å så" ^^

2006-11-19 @ 21:54:41
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se
Postat av: Kubbe

javisst

2006-11-19 @ 22:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback