There goes the neighborhood

Min hjärna är nog i samma konsistens som äppelmos. Har varit hyperaktiv de senaste dagarna med att flytta. Har burit tunga saker. Bråkat med PiteBo. Fixat Bredband. Adressändrat. Städat. Plockat upp saker ur kartonger. Druckit en massa jävla kaffe. Knappt ätit något. Drömt att jag legat fastkedjad på en sträckbänk.... och så vidare.

Det är fortfarande hur mycket som helst som måste göras innan nästa helg. Lägenheten i stan ska vara i skinande skick. Kilovis med sopor måste köras iväg till soptippen. Har nästan ett dussin lådor kvar att packa upp. Måste prata med Leif  "hej-jag-har-ingen-koll-på-läget" Hålsten, som är min bovärd, angående alla hål i väggarna. Känns lite som man bör i en röd schweizer-ost (stavning?). Kommer dröja till efter nyår innan lägenheten är helt klar. Känns som ljusår bort. 

Börjar bli riktigt frustrerad angående Gears of War. Nu har till och med min pappa börjat prata om spelet! Jag måste verkligen ha det i min ägo... nu.. nyss.. igår! Kommer förmodligen få det i samband med att något intressantare dyker upp. Varför är man så fattig ibland? Varför måste man lägga ner pengar på julklappar till andra när det finns så mycket man vill köpa till sig själv?

Galtevår i helgen låter som en ypperlig idé. Fredag passar bäst för mig, om inte ni Lulebor är hemma redan onsdag eller torsdag. På lördag ska jag och min far till Haparanda och gå på IKEA. Inte för att jag är något stort fan av inredning, men det är alltid kul att göra något med sin pappa oavsett vad det är. Jag kan då se fram emot en två timmars färd i manlig tystnad. Och det är ju alltid värt något. Och så kanske jag hinner med att träffa min mormor och morfar.

...

Sophie tror hon har vinterkräksjukan (>_<)

Kommentarer
Postat av: Edvard

Gears of War är riktigt roligt, jag och kg spelade just ut det på svåraste svårighetsgraden co-op.

Vi är nog inte hemma onsdag eller torsdag, då kg ska köa och köpa sin Wii på fredags morgon, men att spela på kvällen låter som en ypperlig idé.

2006-11-26 @ 22:31:22
Postat av: Kubbe

å på lördag ska vi vara hos mej på födelsedagskalas :P jobbigt att du måste på ikea å så... kan tyvärr inte vara hära på fredag då morsan å farsan ska ha främmande... men det får väl bli två kalas :D

2006-11-26 @ 23:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback