Hunters and Champions

Jag är så sjukt trött. Tur att jag bara är på jobbet 4 timmar idag. Hade inte pallat en minut längre. Känner redan ångest inför morgondagen och lördagen då jag jobbar 8-timmars pass. Blir att leta upp Franks i närmaste butik om jag ska överleva till helgen. Jag vill ju inte sitta halvsovandes när vi väl ska rollspela. Ser verkligen fram emot att få ut gruppen ur Drakwald Forest och in till Middenheim. Förhoppningsvis är gruppen inte allt för jobbig mot mig och följer anvisningar de får av NPCs. Jag vet att det här äventyret är rätt styrande men i nästa del ska ni få det mer fritt. Om ni är riktigt duktiga kanske ni hittar en Eagle Staff of Power.

Fortfarande inte klarat ut Mark of Chaos. Är för tillfället på chapter 4 både med Empire och Chaos. Måste säga att jag föredrar att spela onda, inte bara för det nya perspektivet utan för att man även får chans att spela som skaven. Mina Rat Ogres är ruggigt brutala och mina Storm Vermins klarar av det mesta som kastas emot dem. Lite lessen över att jag inte fått någon Assassin, kanske har jag missat den. Ska se om jag inte kan avsluta spelet till helgen.

Vi (jag och Sophie) var och beställde varsit exemplar av LotR-Online, jag passade även på att ta mitt ex i Collectors Edition eftersom jag fyller år så får det bli min present. Har fortfarande inte lyckats bestämma mig för vad jag ska spela. Hobbits blir det inte, har aldrig riktigt gillat di små. Alverna var så ruskigt fula att jag fick ont i ögonen, det ena skinnet var mer gay än det andra. Kvar är Dvärg och Människa. I de flesta MMO-spelen brukar jag vara människa, oftast som en support klass. Därför står Captain högt upp på listan. Men jag satt imorse och spelade som Hunter vilket var förbannat roligt. I slutändan så mitt val helt på vad mina kompisar väljer att spela. Om man ändå ska spela med en massa polare så vill man ju att gruppen ska funka och att det inte ska bli 9st Champions.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback