I need lightning for my meat-men

Det har inte hänt så mycket av större intresse de senaste dagarna. Allt känns som bara en lång väntan tills på fredag då vi kan kolla om spelet har kommit till EB. I brist på annat har jag klarat ut Mark of Chaos och mest suttit och slö surfat. Jag har ändå ett par spel i bokhyllan som borde spelas, men motvationen finns som inte där. Har även funderat på att köpa Heroes V eller kanske Dawn of War nu när jag har en dator som pallar de spelen.

Idag kom det lite ny info om Warhammer Online. Som väntat medellade dom att spelet blir försenat till 2008. De skulle gå tillbaka till början av spelet och göra om lite saker hos dvärgarna och orcerna. Tydligen var inte teamet helt nöjd över vad de gjort i början, vilket jag förstår. De vill inte släppa ett bra spel, de vill släppa ett brilliant spel. Och med tanke på de senaste bilderna som har släppts så ser spelet bara bättre och bättre ut. Sanningen är ju att dvärgarna faktiskt är de fulaste och mest ointressanta karaktärerna i spelet. Jag kan gott vänta ett tag till.

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. På lördag ska jag till Luleå och fira min stora-syster som fyller 30. Men på fredag finns det plats för ev spel och bus. Edvard kan inte vara med men han sa att om vi vill kan vi fortsätta med WHRP äventyret. För mig spelar det ingen större roll hur vi gör. Majoriteten får bestämma. Om det inte blir rollspel får ni gärna komma med andra förslag.


Kommentarer
Postat av: Kubbe

det blir ju alltid jobbigt när folk är borta... men om alla är med på det så kan vi väl köra vidare...

2007-04-26 @ 14:37:56
Postat av: Krille

Noooooooooooooes!

2007-04-26 @ 16:26:33
Postat av: Edvard

KG ska int hem i helgen, så det blir nog inte warhammer rollspel tyvärr.

2007-04-27 @ 01:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback