Warmachine

Det blev inget nytt nätagg för mig idag. Johan hade inte helt oväntat glömt att ta med det, och nu har han 2 veckors semester vilket betyder att han förmodligen kommer åka ner till Uppsala en vända. Aja, får försöka fixa det på annat sätt. Min WoW pepp är väl inte direkt på toppen heller. Är mest sur och arg över att min dator har krånglat så mycket och att jag inte lyckas få upp en karaktär till max-level än. Om det nu blir så att jag kommer igång igen lär jag bara ställa min karaktär i närmsta inn och invänta nästa expansion. Det kommer alldeles för mycket godis till 360 för att man ska kunna ha tid att räda och jävlas i WoW. Men en heroic i veckan lär väl inte vara en omöjlighet. Sen så spelar man inte WoW för att bli störst och bäst, utan för att spela med kompisar.

Pga dator bekymmer har jag spenderat mycket tid vid min Xbox. Gears of War och Marvel UA är det som spelas mest, förutom en och annan match i Bomberman eller Carcassone. Känns skönt att ha någon att spela alla co-op spel med över Live. Nu väntar jag spänt på Blue Dragon som jag tror kommer bli hur bra som helst. Har verkligen längtat efter ett ordentligt RPG sedan Enchandet Arms.

Bio Shock är också ett spel som dyker upp i månaden och lär vara ett av årets mest efterlängtade. Hoppas verkligen de har lyckats leva upp till förväntningarna. Enda som jag känner är lite surt är att det inte finns något multiplayer läger, varken versus eller co-op. Men men.. man ska väl klaga.


Såg Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer för någon dag sedan. Har ännu inte sett 1:an så jag kan egentligen inte jämnföra dem. En del säger att den här är bättre, andra tvärt om. Den fokuserade rätt mycket kring relationen mellan de fyra hjältarna istället för "klubbar-tajm". Silver Surfer var dock hur häftig som helst och hans kosmiska krafter sparkar stjärt. Nu väntar man spänt på att nästa Marvel film ska komma till bioduken. Vad jag vet är det Iron Man som gör nästa uppträdande i början på 2008. Sen är det bara att sitta och vänta på att Magneto filmen dyker upp 2009.

Usch! Nu väntar en grymt jobbig veckan där jag jobbar drygt 48 timmar på 5 dagar, och då är endast 2 av dem nätter. Jag lär vara helt tom i bollen och slut när det är över. Lyckligtvis har jag lyckats byta till mig 7 dagars sammanhängade ledighet. Vilket betyder massor av sömn och spelande. Sedan får jag ju tillfälle att träffa Klicken då han kommer upp. Jag är ju fortfarande skyldig honom och Ingela en spelkväll som vi måste ta igen.

Jag har börjat drömma om robotar och ånga, så nu är jag så sjukt pepp på någon Steampunk-ish. Det är nästan så att jag vill köpa en massa Warmachine bara för att ha något att leka med. Varför finns det inget sådan MMO-spel? Jag ska fan bli rik och anställa en massa underbetalda koreaner att utveckla ett sådant spel till mig.

image103


Kommentarer
Postat av: Edvard

Jag vill spela Blood Royale!

2007-08-12 @ 01:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback