The Great D

Som vanligt har min blogg blivit lidande pga något annat. Denna gång beror det dock på depression. Ta det lungt, jag ska inte bli känslosam och intim, min depression är mer i klass med min övriga blogg. Jag har för tillfället helt blivit less alla tv-spel. Jag har ingen lust att spela något av de spelen jag har i hyllan, jag känner inte heller någon lust eller behov av att införskaffa något nytt spel. Allt känns bara jävligt tråkigt och jag vill inte ens försöka spela något. Jag till och med startade upp mitt World of Warcraft konto bara för att tappa lusten efter 20 lvl med min Draenei Mage. Team Fortress 2 är det enda som spelas just nu, men det är bara för att det inte kräver något av mig, bara en massa hjärnlöst dödande, och jag kan spela det med Hajsis och gänget.

Jag har heller inte sett fram emot rollspelskvällarna, därav att de blivit inställda. Slösurfa och se film och serier är väl det enda jag gjort de senaste veckorna känns det som. Inte heller vet jag vad som krävs för att bryta mitt mönster, men som vanligt brukar det ge efter med tiden. Så håll bara ut, snart rullar vi nog tärningar igen.

Lite nya Vampire Counts bilder till Warhammer tänkte jag i alla fall bjuda på. Av alla rykten att läsa lär VC bli ännu ostigare än vad High Elfs blev. De omtalade Knights of Blood Keep (de röda fula killarna på bilden nedan) är i stort sett en unit med Thralls som är elakare än Chosen Knights of Khorn (!). Deras Lords kommer vara mer som i 5th och deras items sägs kunna avgöra matcher... för att citera min vän Edvard - "GAY!!!"

   
 
 

Kommentarer
Postat av: Kubbe

tråkigt men det är sånt som kan hända :P

2007-12-16 @ 23:28:48
Postat av: Edvard

Lite hjulfirande är nog det som krävs. Eller skall jag ta över spelledartömmarna ett tag kanske? Jag har gått och småladdat för Delta Green ett tag nu.

2007-12-17 @ 00:23:04
Postat av: Krille

Tja, har du startat upp WoW i smyg så förstår jag absolut att det gick utför, don't tell me, ni båda startade upp WoW? Skämt åsido, låter jobbigt att tappa lusten sådär... och nu menar jag inte på WoW.

Postat av: Kubbe

DG skulle vara najs faktiskt :D

2007-12-17 @ 17:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback