Comic of the Week

Eftersom det inte blev något FF XII för min del köpte jag istället FF III till DS på tradera idag. Jag har ingen erfarnhet av tredje delen i serien. Faktum är att det är faktiskt den enda delen jag inte har testat på. Men vad jag har hört och läst om den så ska det vara en riktigt bra konvertering/remake från SNES. Största orsaken till köpet är väl att jag ska ha något att göra på jobbet. För det räcker ju tydligen inte att ha ett arbete, man måste ju även ha något att spela på medans man arbetar.

Antar att jag knappast är den första personen chefen skulle anställa, men samtidigt så jobbar jag på ett ställe med personalbrist. Dom har väl inte så mycket val i slutändan. Antingen är det jag eller så får de missnöjda kunder.

Tänkte även börja med en ny sak här i bloggen. Eftersom jag förljer så pass många web-comics dagligen tänkte jag börja utse - Veckans roligaste webcomic. Trots att det inte är fredag ännu så har Little-Gamers fått mig att ROFLMOL.
http://www.little-gamers.com/index.php?comicID=1538

Kommentarer
Postat av: Trollet

Tycker du ska göra en egen comic juh ! Älskar dig! puss på dig honnybunns!

2007-02-15 @ 21:11:03
Postat av: Edvard

Ja gör det nicke, en egen webbcomic vore hur ballt som helst. Du ritar ju minst lika bra, nej bättre än han där som gjorde... vad hette den, Lost in Space var det ja. Till exempel.

2007-02-16 @ 00:23:04
Postat av: Krille

Final Fantasy 3 var från NES ^^Blanda inte ihop Amerikanska Final Fantasy 3, för det var egentligen del 6. Förvirrad? Det är inget mot vad Angry Nintendo Nerd är!

2007-02-16 @ 16:56:20
Postat av: Nick

No shit att man blir förvirrad O_o
Aja, nu har jag sett Angyr Nintendo Nerd förklara för mig hur det egentligen ligger till.... my head still hurtszors :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback