Mark my words, I will be back!

Decsent var riktigt kul att spela igår, trots att det gick ganska dåligt för mig att ha ihjäl äventyrarna. Jag hoppas dock de är villiga att ge mig en re-match inom en snar framtid. Jag har dock kollat upp lite på deras hemsida och funnit en errata på regler och annat. Det mesta som stod var till min(Overlord) fördel. Men med tankte på hur mycket Edvard boltade i skada är det bara förståeligt att jag måste få hjälp från något håll. Erratan innehöll bland annat;

Landrec the Wise (den som Edvard spelade)
2 Free surges on every attack roll

Drinking Potions
Players may only drink 1 potion per turn

Beastmen
Have damage +1(+2 for masters) instead of Pierce

Skeleton
Have Pierce 1 (2 for masters)

Bow
The Bow have Pierce 1

Familiars
Can't use glyphs

Overlord Setup
The Overlord starts with 3 cards and 0 tokens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback