Smack that

Min 360 är nu utlånad till Mats, själv lånade jag hans PS2 och Snake Eater. Men innan jag ger mig in i MGS värld har jag lite ouppklarat i midgård. Det sketna EA-spelet The Third Age som är en total ripoff på både FF-X spelsystem och LotR karaktärsdesign. Finns inte mycket gott att säga om spelet, men jag påbärjade spelet för ett bra tag sen och jag tänker avsluta vad jag startat.

Bjöd hem både Hajsis och Tjenne på lite bärdspel. Körde första äventyret i Descent med dem. Trots erratade reglerna om att bara dricka 1 potion per runda klarade av att döda jätten. Men det blev betydligt mer spännande då de både kröp på sina knän när de gjorde de avslutande hugget på bossen. Sen hade Hajsis grym tur då han hittade 'Frost Axe' i hålans enda guldkista. Och tack vare den kunde de penetrera hans rustning. Ska bli kul att spela fortsättningen både med Edvard, Mats, Kubbe och KG.. och med Hajsis och Tjenne.. kanske alla samtidigt.

Ser framemot nästa helg. Min första helg på hur länge som helst jag är helt ledig! Jag hoppas verkligen gänget har tid att rollspela eller brädspela.. kanske till och med båda? Ska även klämma in lite bräd-/kortspel mitt i veckan med Hajsis och Tjenne. Så om någon annan känner att ni har tid en vardag så ge mig en signal.



Ett stort tack till den busringaren som varit aktiv hela kvällen på SOS-Alarm och spela Akon's - Smack That på högsta volym. Du gjorde min kväll!

Kommentarer
Postat av: Kubbe

jag är då på å spela när som helst :D bara att ringa

2007-02-10 @ 20:00:58
Postat av: Edvard

Kom över till mats idag och spela Call of Cthulhu kortspelet om du har tid.

2007-02-11 @ 14:14:48
Postat av: Edvard

Snake eater är f.ö. kungligt, men inte lika bra som Res 4. Det borde du låna av nån annan.

2007-02-11 @ 14:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback